D'acord. Em tornaré a fer el meu acudit que només em ric jo sola. El meu #Jolla com a transport han usat un peix vela (Sailfish) que encara està creuant el mar obert Bàltic. Ara plorem junts de perquè sóc així i no cal discutir sobre IQ.
@Caelumtangi no sé si segueixes el tracking amb l’app Shop recomanada/obligada per Jolla. Shop encara em diu que el meu Jolla Linux Phone està pendent de no sé quina etiqueta allà a Finlàndia quan el mòbil em va arribar aquest passat dilluns via DHL.
A veure si per error han donat a l' @spla el terminal que havien de donar a la @Caelumtangi 😱
@Caelumtangi @qualcu tant descontrol no tenen, vaig encarregar dos i m’han arribat els dos, un en blanc i l’altre en negre 😅
@spla
Comentaris:
- El tema del label: en va passar igual, no hi havia cap canvi, despres vaig veure que tenia dos números de seguiment en diferents correus, el segon si dona informació (reviseu)
- Enviament: A l'inici és dhl, però al arribar a españistan, ho agafa CTT Express.. Un infern.. Com no us trobin a casa, heu begut oli. Porto 5 dies intentat l'entrega a diferents punts de recollida, sempre falla.
Veurem si el puc recuperar..
@Caelumtangi @ferrebam en el meu cas dhl em va fer l’entrega però és cert que la logística espanyola és una loteria… @qualcu
@spla no em vaig registrar aquesta app perquè em va fer mandra de posar les meves dades, però des del mail que em varen enviar em surt això:
i no sé si és que quan posen l'etiqueta al paquet, ja et surt automàticament aquest missatge, o encara no l'ha recollit el transportista, no ho acabo d'entendre...
@Caelumtangi et passará com a mi, de sobte rebràs un correu de DHL dient-te que està en repartiment.
@spla Ok, m'he descarregat app shop + he fet un seguiment també per posti.fi
Em posa el mateix missatge, paciència, ja arribarà.
Ja l'has rebut?
El meu vindrà des d'Alemanya. Ho he trobat remenant entre els enllaços del correu gràcies a vosaltres.
Ja queda menys. Però ja els val aquest pas arribarà al setembre, o pel nadal. I pensava que seria en juliol, principis agost.
@spla Seguríssim! Els finlandesos són gent seriosa.