⏚ ȺՀղöɾէհ 🍉 βօӀìçҽ ժմ βօղƓօûէ @Aznorth@framapiaf.org · activity timestamp 2 hours ago @Roland elle est morte ? 🤔 Read more Read less Translate Translate Reply Boost Quote Like More actions Copy link Flag this comment Block
Roland @Roland@framapiaf.org · activity timestamp 2 hours ago @Aznorth Si ça se trouve elle est en vie en fait 😲On m'aurait menti ??Je vois aucune news, je re interroge mes sources Read more Read less Translate Translate Reply Boost Quote Like More actions Copy link Flag this comment Block
⏚ ȺՀղöɾէհ 🍉 βօӀìçҽ ժմ βօղƓօûէ @Aznorth@framapiaf.org · activity timestamp 2 hours ago @Roland pareil Read more Read less Translate Translate Reply Boost Quote Like More actions Copy link Flag this comment Block
⏚ ȺՀղöɾէհ 🍉 βօӀìçҽ ժմ βօղƓօûէ @Aznorth@framapiaf.org · activity timestamp 2 hours ago @Roland j’interroge très fort tes sources 🧐 Read more Read less Translate Translate Reply Boost Quote Like More actions Copy link Flag this comment Block
Roland @Roland@framapiaf.org · activity timestamp 2 hours ago @Aznorth Oui on m'indique à l'oreillette que c'est peut-être un scam, my bad 🥲 Read more Read less Translate Translate 2 media alt Sorry, no caption provided by author Sorry, no caption provided by author alt Sorry, no caption provided by author Sorry, no caption provided by author Reply Boost Quote Like More actions Copy link Flag this comment Block