Discussion
Loading...

Discussion

• About
  • Code of conduct
  • Privacy
  • Users
  • Instances
  • About Bonfire
BIJ1
@BIJ1@social.bij1.org  路  activity timestamp 3 weeks ago

Zij stemmen ook #BIJ1. En jij?

We zitten officieel in de laatste eindsprint. Samen krijgen we BIJ1 groots terug de Kamer in.

Doe eerlijk. #StemBIJ1.

Zij stemmen ook BIJ1: Sylvana Simons, Guillaume Schmidt, Tijn de Jong, Veronica van Hoogdalem, Mitchell Esajas, Janice Deul, Veerle Romee, Sef, Nydia en Marie Lotte van Damn, Honey, en Jelle de Graaf.
Zij stemmen ook BIJ1: Sylvana Simons, Guillaume Schmidt, Tijn de Jong, Veronica van Hoogdalem, Mitchell Esajas, Janice Deul, Veerle Romee, Sef, Nydia en Marie Lotte van Damn, Honey, en Jelle de Graaf.
  • Copy link
  • Flag this post
  • Block
Stefan 馃嚨馃嚫 馃悵1锔忊儯
@stefan@stefankoopmanschap.nl replied  路  activity timestamp 3 weeks ago

@BIJ1 Ik stem ook #BIJ1! Ik schreef daar vandaag nog wat over: https://blog.stefankoopmanschap.nl/2025/10/28/bij1/

Stefan Koopmanschap's Blog

BIJ1 - Stefan Koopmanschap's Blog

Ik was politiek een beetje verloren. Lang had ik me actief ingezet voor GroenLinks. Die beweerden een partij van actie te zijn. Maar toen we met een actiecommissie in Utrecht begonnen bleek dat vooral een vergaderpartijtje te zijn. We hebben over de tijd wel wat georganiseerd, maar het ging moeizaam. Het vertrek van Paul Rosenm枚ller...
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
Irene
@irenebal@mstdn.social replied  路  activity timestamp 3 weeks ago

@BIJ1

Ik stem #Bij1. Omdat het geluid van consequent antikolonialisme, antikapitalisme en radicale gelijkheid weer de Kamer in MOET.

Omdat die drie dingen elkaar veronderstellen.

• Copy link
  • Flag this comment
  • Block
Log in

bonfire.cafe

A space for Bonfire maintainers and contributors to communicate

bonfire.cafe: About 路 Code of conduct 路 Privacy 路 Users 路 Instances
Bonfire social 路 1.0.0 no JS en
Automatic federation enabled
  • Explore
  • About
  • Members