Stéphane Bortzmeyer @bortzmeyer@mastodon.gougere.fr · activity timestamp 23 hours ago "Pollen data is now LIVE and available to all our users. Depending upon your subscription level you may access pollen in Realtime" Et ce n'est pas un spam, c'est un vrai message d'un service de météo auquel je suis abonné. #pollen #allergie Read more Read less Reply Boost Like More actions Copy link Flag this post Block
gab @gabegie@h4.io replied · activity timestamp 23 hours ago @bortzmeyer bug de dns ! Read more Read less Reply Boost Like More actions Copy link Flag this comment Block
Stéphane Bortzmeyer @bortzmeyer@mastodon.gougere.fr replied · activity timestamp 23 hours ago @gabegie Dès que j'ai cinq minutes (là, je relis une thèse), j'ajoute ça à Drink !#DNS Read more Read less Reply Boost Like More actions Copy link Flag this comment Block
gab @gabegie@h4.io replied · activity timestamp 23 hours ago @bortzmeyer partage ta lecture de thèse, résumé Read more Read less Reply Boost Like More actions Copy link Flag this comment Block