Molt satisfet de "l'ajuda de ". Contacto amb ells via xat perquè no rebo el SMS de verificació del meu número de telefon, em diuen que ho he de fer des de la web, responc que és el que estic intentant però el seu sistema no funciona, pregunten el navegador, dic Safari, em responen que mai faci servir Safari, que utilitzi Opera o Chrome (ecs). Provo Opera, igual, no envia cap SMS. Firefox tampoc. Tanquen el xat fent una enquesta, si estic content i si s'ha resolt el problema. Nota 0.

Ho he provat de nou amb un altre persona de , hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.

Resum:
- Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
- Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
- Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
- Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

@xorsch diria que no perquè accedeixo bé a totes les seccions del meu compte a Netflix des de qualsevol navegador, és quan faig clic a la de l'adreça de correu electrònic que diu que quelcom ha fallat i quan vull
verificar el número de telèfon no rebo mai cap SMS d'ells, tant és quin navegador faci servir.
Segur que tenen problemes interns però no ho reconeixeran.