Discussion
Loading...

Discussion

  • About
  • Code of conduct
  • Privacy
  • Users
  • Instances
  • About Bonfire
spla
@spla@mastodont.cat  ·  activity timestamp 2 months ago

Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix". Contacto amb ells via xat perquè no rebo el SMS de verificació del meu número de telefon, em diuen que ho he de fer des de la web, responc que és el que estic intentant però el seu sistema no funciona, pregunten el navegador, dic Safari, em responen que mai faci servir Safari, que utilitzi Opera o Chrome (ecs). Provo Opera, igual, no envia cap SMS. Firefox tampoc. Tanquen el xat fent una enquesta, si estic content i si s'ha resolt el problema. Nota 0.

NETFLIX Parece que algo ha fallado. No se ha podido tramitar tu solicitud. Espera у vuelve a intentarlo. Volver a Cuenta Ir al Centro de ayuda
NETFLIX Parece que algo ha fallado. No se ha podido tramitar tu solicitud. Espera у vuelve a intentarlo. Volver a Cuenta Ir al Centro de ayuda
NETFLIX Parece que algo ha fallado. No se ha podido tramitar tu solicitud. Espera у vuelve a intentarlo. Volver a Cuenta Ir al Centro de ayuda
  • Copy link
  • Flag this post
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago

Ho he provat de nou amb un altre persona de #Netflix, hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.

  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago

Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.

  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago

No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

+1 (201) 502-9809) Missatge de text • SMS avui 19:07 Tu código de Netflix para verificar el número de teléfono es 808665 Si no esperaves rebre aquest missatge d'un remitent desconegut, és possible que sigui brossa. Elimina Marca com a conegut
+1 (201) 502-9809) Missatge de text • SMS avui 19:07 Tu código de Netflix para verificar el número de teléfono es 808665 Si no esperaves rebre aquest missatge d'un remitent desconegut, és possible que sigui brossa. Elimina Marca com a conegut
+1 (201) 502-9809) Missatge de text • SMS avui 19:07 Tu código de Netflix para verificar el número de teléfono es 808665 Si no esperaves rebre aquest missatge d'un remitent desconegut, és possible que sigui brossa. Elimina Marca com a conegut
Netflix Per a: spla@mastodont.cat > Sentimos decirte adiós 19:10 Z Confirmación de tu cancelación
Netflix Per a: spla@mastodont.cat > Sentimos decirte adiós 19:10 Z Confirmación de tu cancelación
Netflix Per a: spla@mastodont.cat > Sentimos decirte adiós 19:10 Z Confirmación de tu cancelación
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago

Resum:
- Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
- Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
- Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
- Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
jpujolar
@jpujolar@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@spla
Al·lucinant.
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
El Dado Inquieto
@eldadoinquieto@mastorol.es replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
Nandeth Draggar
@nandeth@draggar.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@spla bon moment per instal·lar Plex i tornar al aMule.
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
Isard
@isard@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@spla
Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?

Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…

  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. 🤔
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago
@xorsch a veure si algú a Netflix veu el zero que els hi he donat en l'enquesta de satisfacció.
  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
spla
@spla@mastodont.cat replied  ·  activity timestamp 2 months ago

@xorsch diria que no perquè accedeixo bé a totes les seccions del meu compte a Netflix des de qualsevol navegador, és quan faig clic a la de l'adreça de correu electrònic que diu que quelcom ha fallat i quan vull
verificar el número de telèfon no rebo mai cap SMS d'ells, tant és quin navegador faci servir.
Segur que tenen problemes interns però no ho reconeixeran.

  • Copy link
  • Flag this comment
  • Block
Log in

bonfire.cafe

A space for Bonfire maintainers and contributors to communicate

bonfire.cafe: About · Code of conduct · Privacy · Users · Instances
Bonfire social · 1.0.0-rc.3.13 no JS en
Automatic federation enabled
  • Explore
  • About
  • Members
  • Code of Conduct
Home
Login